Saturday, November 12, 2011

Tragedi 12 November 2011


Benar kata orang, malang tidak berbau.
Dan pagi hari ini, 12 November 2011 berlaku 1 kejadian yang paling tidak disangka-sangka olehku.
Entah macam mana, tiba-tiba motosikal yang aku tunggangi terbabas ketika dalam perjalanan pulang ke rumah.

Teruk? Entahlah... Tapi habis luka-luka di bahagian tangan, kaki, bahu, dan juga muka.
Paling menyedihkan, aku terpaksa menerima 3 jahitan di bahagian dagu, dek kerana terseret di jalan.
Perasann aku? Rasa nak nangis je masa kena jahit. 
Bukan sebab sakit, tapi sedihla...Tak pasal-pasal dapat parut kat muka. 

Dah tak hensem... sob3..


Apa-apapun, terima kasih diucapkan kepada mereka yang membantu aku sewaktu kemalangan.
Mengangkat aku yang terlantar di tengah jalan, dan membantu mengalihkan motorku yang sudah tersadai di tepi jalan.
Terima kasih juga kepada keluarga, dan sahabat-sahabat, terutamanya kepada semua rakan sekerja yang tidak putus-putus menelefon dan bertanyakan tentang keadaaku.


Fuh, susah juga bila menaip dengan sebelah tangan kan?
Maklumlah, tangan kiri banyak yang luka-luka. Nasib baik tangan kanan luka sikit je.





p/s: Eh, sempat lagi aku update blog walaupun lepas eksiden kan? Hahaha

15 comments!:

Pisyek K said... BALAS

aku nak tanya satu je, apa kata awek? awek masih setia tak bila dah tak hensem? hehehe...

Admiral Hafiz said... BALAS

@Pisyek cissss
soklan ni jugak yg ko tanye eh...
haha

AZRI said... BALAS

fuuu,baca cam dahsyat je..
nasib baik tengah cuti..

err,betul kan tengah cuti?

Afiqah Anwar said... BALAS

weh. teruknya. -,-

baek2 bawak moto next time. ko tak trauma kan? haha

Nadzirah (jiah)~ said... BALAS

perghh..sakitnyaaa.....

Izyan Kaher said... BALAS

sepatutnye luka kat dagu tu transfer kat kening or bawah mata ..
baru cool kotttt!
boleh boleh jadik johnny deep pasnih^^

#getwellsoon(:

Namee Roslan said... BALAS

dasyatnya !! :( teruk gila kot. :( take a good care of urself then. lemah kot tgk jahit2.

farasakura said... BALAS

ngeee menakutkan je jahitan ni...semoga cepat sembuh bro!

#saya insaf kejap dari bwk moto laju2

atreyu strange said... BALAS

Patutlah 2,3 hari ni rasa macam nak unfollow je kat tuiter. Slalu aku follow org2 ensem je. Keh keh keh.

Anonymous said... BALAS

semoga cepat sembuh kawan . lain kali lebih berhati hati . ok ?

safwan seth said... BALAS

ko kena baca doa insurans, barulah tak eksiden , dijamin

Syazwan said... BALAS

lama gak hang tak update blog.
get well soon ya bro!

p/s: aku pernah je jatuh motor, tapi tak sedasyat hang >_<

capt. keon alhan said... BALAS

ngeri tgk...nsib sy tak prnh kne jahit kat mne2...

Unknown said... BALAS

apakah kesudahannya?.... sihat?

Unknown said... BALAS

semoga cepat sembuh ^^