Tuesday, May 25, 2010

Soaring The Eagle (STE)

~samba 1~

Tarikh: 16 - 22 Mei 2010
Tempat: Casa Rachado, Port Dickson, Negeri Sembilan

alhamdulillah...selesai juga program Soaring The Eagle aka STE
STE adalah program yang anjuran ESU Petronas
dan ia diwajibkan kepada semua students yang mendapat tajaan Petronas




mungkin sudah agak lama aku tidak mengupdate blog ini
final exam+ STE+ aktiviti2 mengarut di rumah
membuatkan aku malas nak update..
haha..ok..STE? best jugak la
apa yang best? of coz la makanan kat sana
6 kali sehari! xpenah ada masa untuk lapar
abes gemok aku! haha

~sprinta~

Group Samba 1
-SPRINTA-
* aku (Admirable Amirul)
* chan (Confident Chan)
* izzati (Incredible Izzati)
* zaki (Amazing Amiruzaki)
* fedawin (Friendly Fedawin)
* safirul (Super Safirul)
* ismat (Interesting Ismat)
group yang sangat best n havoc!
thanks 2 our faci
Mr Jojful Jalil & Madam Thoughtful Taslima...!!!

~with Mr Joyful Jalil~

secara keseluruhannye program ni lebih kurang mcm ESQ jugak
membicarakn tentang IQ, ES, & SQ
tapi personally bagi aku,
pendekatan yang dibawa oleh ESQ lebih berkesan kot dalam hal ni
masing2 ada kelebihan dan kekeurangan yang tersendiri..
ESQ pun xperfect gak...
cuma yang lebihnye STE ni adalah aktiviti...
PUBLIC SPEAKIING!!!
siot tol..aku ni dah la jenis bukan yang mcam 2
dah mcam ape je aku pnye public speaking
tapi xperla..byk ilmu yang aku dapat..
best!

~Razlan Comey~


~dinner BBQ~



so, conclusionnye:
STE memang 'BARAI'!!!!


~p/s: nak taw apa itu BARAI?
ade r..mana leh gtaw!
haha


2 comments!:

Norul Malakiah Sidek said... BALAS

ni bdk2 pndai ni..good2!

bidadariMu said... BALAS

love to see those piccas..