Friday, March 26, 2010

EPISOD 8 ATS: ESQ KL PUBLIC EXECUTIVE ANGKATAN 45



lokasi: Matrade, Jalan Duta, KL
tarikh: 15-17 Jan 2010
trainers: pak Legisan Sugimin, pak Ariff, n bang akmal

alhamdulillah...selesai jugak training KL 45
maaf lambat update pasal ni..agak buzy dengan assignment yang bertimbun2
ok..KL45 ni my 1st training ngan pak legisan npak ariff
pak legisan ni suara mmg same dengan pak ari
btw,best training kali ni
coz para2 ATS sumernya kebanyakan muka yang aku dah kenal
ATS2 Sime Darby pun ramai
so xde la rasa kekok n boring jadi ATS
eh, penah ke boring jadi ATS??

~with pak Legisan~

malam pertama sebelum training
macam biasala klu training di Matrade
penginapan untuk ATS kat Duta Vista
apartment yang ada 2 bilik besar n dapur
kalu sumbat 20 orang dalam apartment 2 pun muat rasanya
tapi nak taw berapa orang ATS laki yang tido sane malam 2?
3 orang je... aku, zuhair, n azlan..
haha..selesa giler coz dapat ruang yang luas untuk golek2 time tido! haha
ari esoknye sampaila ari last
cuma bertambah sorang lagi ATS je, Zack..
haha..best! kami kan bujang!


1st day, aku volunteer jadi Makhluk Cahaya
jaga lampu dalam bilik kat belakang dewan
fuh, susah tol nak concentrate..
coz pada waktu pagi, pserta n alumni perempuan duk bahagian bilik lampu 2
then betul2 depan aku adalah Erra Fazira
semangat tol dia n Ziela Jalil g recharge mase KL45 ni
haha.... d'sebabkan aku jaga pintu blakang gak
Erra ade gak tegur aku...haha
nasib bek la ko dah kawen,Erra...
btw, suami Erra, Engku Imran pun ada gak
tapi xtangkap lak gambar dengan suami dia..perlu ke?


seperti biase, Mat Bunga.... sapa lagi yang jadi


haha...apsal gelak wei???
ceh, ni mest pikir aku jiwang ni
mana ade...just berjiwa sensitif je..


best...perkara baru yang aku dapat
n jugak dapat kenal ramai orang..
n yang paling x sangke, Mak Chu, isteri kepada Pak Chu
sanggup drive sorang2 dari Seremban ke Matrade
semata2 nak tengok Pak Legisan bawak training
subhanallah... respect dengan semangat Mak Chu
n dia ada gak wat Kek untuk kitorang
ATS2 N9 yang ada mase KL45 tu
tapi...xsempat nak rasa..dah abes...

~para2 ATS~


~KL 48 awal bulan 6 nanti Pak Ary yang bawak
~grand Event tahun 2010
~kepada sumer alumni
~jom g recharge!
~memang kena jadi ATS ni!

4 comments!:

Amalina Omar said... BALAS

wah, tangkap gambar dgn erra tu.. hehe

bidadariMu said... BALAS

alaaaaa..nak tau..ape yang erra cakap kat awk...tak cite pun..kedekut.. weekk =PP =)

Nur Suaidah Bachok said... BALAS

rindu pak legisan !!! uhuk uhuk

Admiral Hafiz said... BALAS

sape suruh x g kl45
klu x leh jmpe pak legisan