Saturday, November 14, 2009

Musibah Sebelum Cuti Pertengahan Semester

nazrin's kelisa

sjujurnye aku ckp,mmg aku btul2 x sngke bnde ni leh trjadi...
lg bbrape jam sbelum kitowg nk g KL for ESQ training,
aku dkejutkn dgn brita bhawa dye kmalangan kt batu gajah...
trkejut...
yela,kete kelisa dye la aku slalu g tumpang utk g lecture
tumpang utk g batu gajah,
n tumpang klu nk g mne2
so,aku trus ajak hisyam,g nek satrianye ke batu gajah utk amek nazrin..
alhamdulillah dye ok je
lgpn ni sumer bkn salah dye...
motor langgar lampu merah...


cermin kreta yg remuk 1000...

so,jadinye bende ni...nazrin trpaksela cancel utk jd ATS di KL public 41
kcian lak kt dye
coz dah 2 kali dye x dpt jd ATS
myb bkn rezekinye lg kot

keadaan keter lps eksiden

~bersabarla nazrin
~ini sumer dugaan drpd Allah
~anggapla sumer ini ade hikmahnye
~bykkn brdoa kpd Ya Rahman
~kpd Allah sajalah tmpt kita brgantung dan mminta pertolongn...



0 comments!: