Tuesday, February 1, 2011

Promot Blog: Blog Cik Bulat- Antara Blog Comel Yang Aku Suka!

Mulai hari ni, aku akan buat 1 segmen terbaru dalam blog ni: Promot Blog
Ni bukan macam segmen review blog k. Cuma nak promot2 blog je.
Sebab blog aku ni pun banyak je yang kurang. So, tak layak nak komen2 pasal blog orang lain lagi.

Dan blog pertama yang aku akan review: Blog Cik Bulat!
Sumernya start masa malam sebelum Gathering Sahabat Blogger

"Orang first tegur aku esok, aku akan wat 1 entry khas pasal dia kat blog aku...
So, amacam? haha"

Tapi nak buat macam mana.. Sampai lewat ke Times Square.
Semua pun tengah asyik main bowling je.
Dan ketika nak shooting video untuk 1Tube.my
Ada orang jerit, Admiral!!!
Haha..terkejut aku.. Ingatkan sapa.. Cik Bulat rupanya...
So, dialah orang pertama yang tegur aku. Yang lain sumer aku yang tegur dulu..
So, aku nak kotakan janji untuk buat 1 entry khas untuk pelajar KUIS ni.


Secara peribadi, blog Cik Bulat ni memang aku selalu sangat bukak.
Aku dah mula suka baca blog dia lagi, masa follower dia baru sikit2
Sekarang dah 800++ lebih follower dia.
Even dia tak update, tapi aku akan selalu bukak.
Kenapa? Sebab dia ni kerap sangat tukar template dan header yang comey2
Minggu ni blog dia kaler lain, minggu depan lain pulak.
Tapi kesemua design template dia memang comey. Seyes tak tipu.


Rasanya first time aku kenal Cik Bulat ni masa dia first time buat twitter.
Bukan main kerap lagi tweet aku. Tapi sekarang dah jarang2 pulak.
Dia ni memang peramah. Bukan setakat kat alam maya, tapi kalau jumpa kat depan2, memang betul2 peramah dan kelakar.

Sewaktu sesi pengenalan antara blogger

"Nama saya : Norain Binti Shahrudin
Facebook saya: Cik Bulat
Blog: Cik Bulat
Twitter: CikBulatBulat "

Seyes memang kelakar! Nak jugak ada perkataan 'Bulat' tu.
Kat twitter sampai ada dua 'Bulat'. Haha

Dan satu benda lagi nak promot pasal Cik Bulat ni,
RM 5 untuk setiap design. Murah kan?
Ala, korang bodek2 je dia tu. Manalah tahu, boleh dapat free ke? hehe


Ok.. nak tahu lebih lanjut, jomla lepak2 kat blog Cik Bulat.
Klik je kat banner bawah ni.






p/s: Ada sape2 lagi yang nak aku promot blog diorang? Belanja aku McD dulu, leh? haha

62 comments!:

Unknown said... BALAS

dia bujur je tgk
tak bulat
hik2

faiz said... BALAS

haha..cik bulat..stalker amirul! haha..

Admiral Hafiz said... BALAS

@akmalhilmi 2 la psl
aku pn pelik knp dye pakai nama 2

Puteri Iqa Izyan said... BALAS

hehe.die tak bulat pun.

maybe die nak org pgl die bulat supaya die boleh bulat. hak3 :D

Admiral Hafiz said... BALAS

@faiz haha
mana ada stalker aku

Admiral Hafiz said... BALAS

@Puteri Iqa Izyan adeh
macam 2 pulak?

Unknown said... BALAS

mayb dia dulu gemok kot
hahahaahha

Admiral Hafiz said... BALAS

@akmalhilmi aku pn rasa mcm 2
kecik2 dia gemok kot
besar trus kurus

Hizami Li said... BALAS

hehe.
setuju.
mase kecik2 mesti die bulat.
XB

Admiral Hafiz said... BALAS

@..hizamirahim.. 2 la psl
skrg tgk kurus je

athirahassin said... BALAS

template blog trex pun cik bulat bt kan.. heheheheh... tp dia gak tegas org nye... hihih


leh bt review blog trex lak kan? :DDD

Admiral Hafiz said... BALAS

@athirah yeke
hehe
ntahla
xtaw lak dye 2 tegas

logorithm said... BALAS

Naper Cik Bulat nih tak bulat orangnya?

Tapi Cik Bulat memang kelakar orangnya!

Si GadisSemasa said... BALAS

cikbulatbulat . comel gila nama !

Yellow LEOpard said... BALAS

haha..kenapa dia suka word bulat?

Unknown said... BALAS

ok. aku byk baca dia mmg peramah.
ok hehehe :P

azalia hjsalleh said... BALAS

woahhh pandai promote ;)

nazirulhazwan~ said... BALAS

aku yang ke 8 tegur ang takmo wat entry khas?haha

HazHand said... BALAS

untung cik bulat ni kan..hahaha

Ujang9897 said... BALAS

cik bulat org gila..hahha..jgn marah ek bulat

Tieah Madian said... BALAS

Cik Bulat..
Owh, pernah sekali dulu je kot masuk blog dia..
Huhuhu..

Latest entry : Fynn Jamal nak bunuh aku?

Bunga said... BALAS

lawa...pink..bunga suka..heee..

Que said... BALAS

meh2 review blog aku..ekeke

Entri bes kat sini Top 10 - Perpindahan Pemain Termahal Bola Sepak Dunia | Hari Wilayah 2011

Layyinul Harir said... BALAS

salam singgah..=)

EmanTheHalia said... BALAS

cehhhhh ade pape ke ni? gege

Nurdiyana Yaccob said... BALAS

nak juga kena promote....hehehehe

syafiqsulaiman said... BALAS

nak pegi jugak gathering ni..
tapi ade hal..
dah follow blog geng orang melaka ni..

Unknown said... BALAS

mesti syok pi gathering..hoho

Anonymous said... BALAS

cik bulat mmg kelakar. tak tahu nape mesti bulat. die bukan bulat pon. xD

± said... BALAS

aku syak bulat tu bentuk fengshui paling serasi dgn dia..kakaka

mmg comey

Ain Shdn said... BALAS

hah ! suka2 ! tak sangka ! warghhhhh ! impian aku tercapai tak sangka aku orang pertama ! Ya Allah ! nak menangis kegembiraan !! perghhh ! hahaha. sayang ko ah admiral ! aku jarang on tweet la skrg ! hehehe ! perhhhh ! suka sangat2 !!!! sangat2!!!

Mrdaha said... BALAS

Sayang aku tak pergi gathering hari tu. kalo tak mesti dapat review special dari ko. ha3.


Latest Entry:

Kesilapan Blogger Membuat Exchange Links!!

Anonymous said... BALAS

pheewwittt cek bulat !!! x)

Halusinasi said... BALAS

sudah follow cik bulat...tp, dia bukan bulat orangnya...hehe

alamak, macam mana blh terlepas gathering tu?huhu

Adam Aizad said... BALAS

nyesal x pi gathering..

ademncats

Lydia Miza said... BALAS

kenapa dia tak bulat?hehe.apa pun..LM suka header dia.sgt menarik

Admiral Hafiz said... BALAS

@logorithm 2 kne tnye tuan empunya badan la

Admiral Hafiz said... BALAS

@Si Gadis Semasa comey je kan..

Admiral Hafiz said... BALAS

@Yellow LEOpard haha
unik je

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ery Farieha rugi hang x p

Admiral Hafiz said... BALAS

@azalia hjsalleh hehe
dh janji
knela tunaikan

Admiral Hafiz said... BALAS

@nazirulhazwan~ haha...
nk ke?

Admiral Hafiz said... BALAS

@ofcuz nasib dye..

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ujang9897 haha
setuju!

Admiral Hafiz said... BALAS

@d_tieah haha
singgah2 la slalu blog dye

Admiral Hafiz said... BALAS

@bunga tryla minbtak dye watkn

Admiral Hafiz said... BALAS

@SpaQue haha
insyaAllah

Admiral Hafiz said... BALAS

@syAfA thanks ya

Admiral Hafiz said... BALAS

@EmanCloud amboiii
mana ada

Admiral Hafiz said... BALAS

@DeQdEq hehe
insyaAllah

Admiral Hafiz said... BALAS

@syafiqsulaiman yeke
xper2
next time join eh

Admiral Hafiz said... BALAS

@BeaN MorENo best sgt2

Admiral Hafiz said... BALAS

@ainakhani ntahla
xtaw apa motif dye

Admiral Hafiz said... BALAS

@Dark Half wah
smpi mcm 2 skali

Admiral Hafiz said... BALAS

@CikBulat amboiii
sukenye dye!

Admiral Hafiz said... BALAS

@Mrdaha rugi2

Admiral Hafiz said... BALAS

@ferra ferro hehe
knl?

Admiral Hafiz said... BALAS

@Halusinasi adeh
xtaw ke psl gathering 2?

Admiral Hafiz said... BALAS

@Adem and Cats next time k

Admiral Hafiz said... BALAS

@Lydia Miza(Aidyl Azim) 2 LM kne tnye empunya badan sndiri

bidadariMu said... BALAS

smart2..
suke blog die co pink :))

Admiral Hafiz said... BALAS

@hani raihan hehe
prmpuan mmg suke pink eh