Thursday, April 7, 2011

Pencalonan Header Blog Lelaki / Wanita Pilihan

irine nadia marcello, blog irine nadia marcello, header blog pilihan, cara buat blog, tutorial design header blog, cara buat header blog, header blog tercantik, cara buat header blog cantik,arc 13, header cantik di malaysia, pertandingan header pilihan, blog pilihan malaysia bpm,arc13, header blog yang cantik

Sebagaimana yang semua sedia maklum, header sesebuah blog sangat penting kerana ia adalah trademark dan tarikan untuk blog tersebut.
Maka, oleh kerana itu, BPM (Blog Pilihan Malaysia) sekali lagi menganjurkan sebuah lagi pertandingan, iaitu Pencalonan Header Blog Lelaki / Wanita Pilihan
Cara-cara untuk menyertai pertandingan ini:
-Buat sebuah entry yang bertajuk: Pencalonan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan
-Nyatakan blog mana yang anda rasa layak untuk dicalonkan. 1 blog bagi setiap kategori.
-Sila terangkan kenapa anda calonkan header blog tersebut.
-Tinggalkan link blog anda di bahagian komen di sini (klik sini)

Dan syarat paling penting:
-Hanya dibenarkan untuk mencalon header blog orang lain sahaja. Bukan header blog sendiri.
Amacam? Senang saja kan?

Dan pilihan aku:

Header Blog Lelaki Pilihan : Arcx13
irine nadia marcello, blog irine nadia marcello, header blog pilihan, cara buat blog, tutorial design header blog, cara buat header blog, header blog tercantik, cara buat header blog cantik,arc 13, header cantik di malaysia, pertandingan header pilihan, blog pilihan malaysia bpm,arc13, header blog yang cantik
Memang daripada dulu lagi aku memang suka blog Abang Panda sorang ni.
Semua header2 blognya akan ada trademark tersendiri, iaitu Panda.
Dan header yang terbaru ni pun walaupun nampak garang, tapi cantik. Kena dengan background blog.
Walaupun simple, tapi smart bukan?


Header Blog Wanita Pilihan : Irine Nadia Marcello

irine nadia marcello, blog irine nadia marcello, header blog pilihan, cara buat blog, tutorial design header blog, cara buat header blog, header blog tercantik, cara buat header blog cantik,arc 13, header cantik di malaysia, pertandingan header pilihan, blog pilihan malaysia bpm,arc13, header blog yang cantik

Dah puas aku mencari / blogwalking. Tapi aku rasa ni lah header blog wanita yang paling comey sekali bagi aku. Best tengok gigi arnab dia ni. Ala, orang comey...letak header simple macam mana pun, mesti header tu nampak comey gak kan?


Rasanya banyak lagi header yang cantik-cantik.
Sampai rambang mata aku nak pilih header blog mana yang jadi pilihan aku,
Jadi kepada yang lain, jomla calonkan header blog-blog pilihan anda semua!

Bila buat entry ni, baru aku perasan perbezaan header blog lelaki dan header blog wanita.
-Header Blog Lelaki: Selalunya simple, lebih kepada tulisan & grafik.
-Header Blog Perempuan: Selalunya akan ada letak pic yang ada muka.
Kan?

p/s: Agak2 korang, header blog sapa lagi yang korang rasa smart dan cun2? Kongsikan di sini...

58 comments!:

Amira Anorah said... BALAS

abg admiral gatai noo..calon yg comel comel jerrr..haha
ehehe..:P

J said... BALAS

YEAHHHHH..
SAYA SOKONG ARC!13 !!!!!!

Belog Aku : ..::jacKsky.reaCHing da' sKy wITh tSuBasA::..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said... BALAS

menarik ni..header ko pun leh tahan mengancam gak..hehe

Unknown said... BALAS

btol tu, header pom slalu ltk pic. actually smo tu dh mmg fakta sbg selling point :)

Syat0za Zai said... BALAS

ayeemayam.com! hahaha :D perempuan->kak irine punya header! ^^,

Neyra Shazeyra said... BALAS

header blog lelaki pn ada gambar. tuuuu header blog retis nama admiral tu

Along Usop said... BALAS

header along orait tak?..

weheheheh..=p

isma said... BALAS

setuju sangat klu header kak Irine Nadia Marcello nie tercalon.. hahahaah... suke2...

Ain Shdn said... BALAS

wahhh! menarik2! sokong2! HAHAHAHA

athirahassin said... BALAS

hahahahah.... blog aku blog lelaki la ek? :P

Unknown said... BALAS

takde orang suka header aku ke?


hahaha

Azman Roslan said... BALAS

terima kasih atas pencalonan ini..

Irine Nadia said... BALAS

:P tq :):)

Terowong Informasi said... BALAS

BLOG WA TAK POPULAR..MACAM MANA ORANG NAK KOMEN HEADER WA...

Amira Atiya said... BALAS

orng punya tak nak calonkan ke.. hahhaha

EmanTheHalia said... BALAS

la aku ko tak calonkan pun :p

Firdaus Kasim said... BALAS

mesti lah.. lelaki tak comel mcm perempuan.. malulah nk tempek muka lelaki besar2 kt header.. kalo muka clean mcm perempuan takpe juga.. hehe

Entri Terbaru Saya :
Fungsi Sebenar Pisau Pencukur Adalah Untuk Melebatkan Bulu

Admiral Hafiz said... BALAS

@Amira Anorah haha
jeles la 2

Admiral Hafiz said... BALAS

@jackieKOH aku sokong Irine!

Admiral Hafiz said... BALAS

@muhammad iqbal hakimi bin tahir header aku biase2 je

Admiral Hafiz said... BALAS

@Dawa haha
betul 2
setuju sgt2

Admiral Hafiz said... BALAS

@Syat0za Zai aah la
terlupa lak header si ayeem ni

Admiral Hafiz said... BALAS

@neyra shazeyra ala
xnampak muka kan?
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Along Usop dah tgk td
wah smart kamera!

Admiral Hafiz said... BALAS

@isma comey je kn header dia

Admiral Hafiz said... BALAS

@CikBulat header hang pn cantik gak CB

Admiral Hafiz said... BALAS

@athirah header ko special skit
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ery Farieha aku suka

Admiral Hafiz said... BALAS

@Azman Roslan sama2

Admiral Hafiz said... BALAS

@Irine Nadia MaRceLLo thanks irine sbb singgah sni
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Hackers samalah kita

Admiral Hafiz said... BALAS

@AMIRA ATIYA MYRA_ZOE ala
klu leh calonkan 10
mesti dh calonkn blog mira

Admiral Hafiz said... BALAS

@EmanTheHalia ala
leh calonkn 1 je

klu leh calonkn 10
mmg blog ko aku akan calonkn

Admiral Hafiz said... BALAS

@Firdaus Kasim hehe
betul 2

Impiana Mayana said... BALAS

header blog saya biasa2 je sbb blog x femes.. hehe..

Admin said... BALAS

Header- identiti blog dan blogger .. :)

Admiral Hafiz said... BALAS

@Cik Nad A.J samalah
header blog sy pn biase2 je

Admiral Hafiz said... BALAS

@hasrul hassan betul 2
setuju sgt2

dn 1st impression org terhadap blog kita
adalah dekat header blog kita

Asfan Ash said... BALAS

sorry abe admiral sayang. biasanya kalau org link aku, aku akan nampak kat sidebar. tp apesal nama blog ko tak kuar. adehh

tq shayang ^^

Admiral Hafiz said... BALAS

@ARC™ patutla pelik apsal la ko x singgah2
bru nk majuk ngan ko
haha

Azman said... BALAS

Blog dan header tak perlu cantik tapi perlu dinamik. Kenapa blog ni tak ada arkib blog? Itu yang terlintas difikiran apabila saya melawat blog ini. Secara mudahnya dinamik bermaksud memudahkan pelawat blog untuk terokai blog seseorang.Lagi satu tidak mengambil terlalu banyak masa untuk loading blog.

Anonymous said... BALAS

don;t judge a blog by it's header

Asfan Ash said... BALAS

ape plak laki tak taruk gamba sebab xcomel. belum jumpa aku lagi dah gebang cakap xcomel haha.

Aku tak letak gambar dekat header sebab prinsip

komen ni ditujukan kat sesiapa yang ada buat generic statement

APi said... BALAS

kachak dan chantek header keduanya..^^

Asfan Ash said... BALAS

bosss blog aku namanya BLOG ARCx13.COM bukan arc13

Admiral Hafiz said... BALAS

@Kazman Damai terima kasih atas cadangan anda

dulu blog ni ada arkib blog
tp dah buang
sbb segan nk bg org bce entry dlu2
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Anonymous haha
betul 2
byk je blog yg gempak2
tp header simple je kan?

Admiral Hafiz said... BALAS

@ARC™ ececehhhh
header yg panda sebelum ni
ade je muka ko
yg seram2 tu

Admiral Hafiz said... BALAS

@APi smart kan header diorg?

Admiral Hafiz said... BALAS

@ARC™ owh
sory2
akan diperbetulkan

Asfan Ash said... BALAS

@Kazman Damai
page aku laju je. plus, linkwithin ada

Admiral Hafiz said... BALAS

@ARC™ blog ko dh perfect dh

bidadariMu said... BALAS

saye punye headerrr? tak dicalon kan punn hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@hani raihan nk tercalon?
aktifkan blog balik

apislerr said... BALAS

aku pon ade trademark gak..kambing..haha;p

apisv2.com

Admiral Hafiz said... BALAS

@apisv2 haha
sengal je

Izbeta Shyah said... BALAS

sokong si panda.! yehaaa.!

Admiral Hafiz said... BALAS

@Izbeta Shyah yeah!
undi2