Monday, August 29, 2011

Kad Raya Cantik & Duit Raya Tak Laku Daripada Blogger


Alhamdulillah, rasanya memang tak rugi aku belanjakan sedikit wang untuk membeli kad raya pada tempoh hari.
Rujuk sini: Kad Raya Khas Untuk Blogger & Tweeple 
Dan syukur, sehingga kini sudah banyak kad raya yang aku telah perolehi.
Sehingga kini, sudah ada 16 keping kad raya yang aku telah dapat daripada rakan-rakan blogger & teman-teman di Twitter.


Berikut adalah antara kad yang telah aku dapat. Memang cantik-cantik semuanya.




 




Syukur sangat-sangat. Walaupun hanya 16 keping sahaja kad raya, tapi memang cukup bermakna.
Simple macam mana pun kad tersebut, kalau dihantar dengan ikhlas, memang sangat dihargai.
Terima kasih kepada rakan-rakan yang telah mengirimkan kad-kad tersebut.
Maaf juga kerana ada kad yang tidak sempat dibalas dek kerana kesuntukkan waktu.
InsyaAllah, tahun depan kita teruskan lagi budaya menghantar kad raya macam ini lagi ok?


Oh ya, ada juga kad-kada raya yang turut selitkan duit raya, Ada RM 1, 10sen dan 50 sen.
Malah, ada juga yang beri sekali business card bersama kad raya.
Tetapi ada satu kad ini, memang cukup menarik. Dapat 'RM 10'!

Duit Raya RM 10 yang tidak laku - Aslann As


Sekali lagi, terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang sudi menghantar kad-kad raya ini.
Semoga ikatan persahabatan kita berkekalan.
Akhir kata, kepada semua pembaca blog Admiral'z Legacy ini :

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf Zahir & Batin


p/s: Kreatif juga idea 'Duit Raya RM 10' daripada si Aslann ni kan?

20 comments!:

@taufiqhelios said... BALAS

hahaha..jilaka kan lanhanat itu.. hahaha.. aku pon dapat gak.. habis satu famili aku gelak tgk muka si jambu tu.. nway.kad raya kamu da sampai... sangat chun :) selamat hari raya my fren

aslann said... BALAS

wakakakaka! malunyaa saya punya position sebenar telah di exposed di blog ni. HAHAHAHA!

Syazwan said... BALAS

pehh. #retis dapat banyak gila kad!!

duit raya lann tu takleh tahan :P
hahahha

Penyu said... BALAS

salam lebaran sahabat. hehe. terima kasih kembali utk kad raya kau yg berwarna biru [xsilap aku laaa] .hehe

Sayidah Nafisah Ruslan said... BALAS

hahaha.. kretip weh.. :)

Minie Mickey said... BALAS

hope that u like it !
sorry le kad simple je..=)

Aimifiqa said... BALAS

duit raya kreatif la. hihi

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin :D

Namee Roslan said... BALAS

wah, banyak nya dapat. saya dapat 8 ja. haha, tp gembira sbb dpt card. hehe, classic !

Admiral Hafiz said... BALAS

@@taufiqhelios 2 la psl
family aku semua gelak tgk gambar 2

Admiral Hafiz said... BALAS

@aslann tahun depan up la duit rm50 pulak ye

Admiral Hafiz said... BALAS

@SyazwanSarawak kad raya ko smart wei
serius

Admiral Hafiz said... BALAS

@Muhd Fadil haha
aku sendiri pn x ingt

Admiral Hafiz said... BALAS

@Nafisah Ruslan haha
tau xper

Admiral Hafiz said... BALAS

@Minie Mickey eh
kad minie tu cantik sgt
tq2

Admiral Hafiz said... BALAS

@Aimifiqa hehe
selamat hari raya juga ya

Admiral Hafiz said... BALAS

@Namee Roslan tahun depan kita tukar2 kad eh

atiqsalleh said... BALAS

selamat hari raya jugak. sama2.. maaf tulisan buruk gler

Admiral Hafiz said... BALAS

@atiqsalleh eh cantik je tulisan atiq 2

Ain Shdn said... BALAS

hahaha ! duit raya tuh >_< nyesal tak dapat !

Admiral Hafiz said... BALAS

@CikBulatrugi2