Sunday, May 15, 2011

Identiti Pengirim Sampul Surat Misteri Kini Sudah Terbongkar!

wayang. pawagam, gsc, golden screen cinemas, tgv cinemas, cineplex, melaka, jusco aeon, tgv ipoh , juscok ipoh, gift voucher tgv, i am number four, review cun, review filem, review filem kongsi, review filem never say never, review filem american pie, review filem rio 3d, review filem melayu, review filem nur kasih the movie, review filem karak kru, ahmad idham, mynewshub, berita panas, video seks anwar ibrahim, anwar ibrahim pengkianat, papa gomo, muka papa gomo, siapakah papa gomo, awek cun, apakah itu gift voucher tgv cinemas, mbo, mbo melaka, gsc melaka, gsc kl, kuala lumpur, jadual wayang , kupon free, spek mata 3d, tengok wayang free, download kupon coupon wayang free, cara tebus tiket wayang, wayang kulit, filem melayu, filem seks, artis seksi, filem terkini, filem baru di pawagam, rosyam nor, artis melayu, erra fazira
Gift Voucher TGV Cinemas yang misteri

Memang tak aku nafikan, sepanjang bergelar blogger, sudah banyak hadiah-hadiah & giveaway yang telah aku terima.
Macam baju, perfume, kad, dan macam-macam lagi.
Tapi aku jarang update ke dalam blog kerana kesemua hadiah-hadiah tersebut, aku alamatkan ke alamat rumah aku.
Jadi, kena tunggu habis 1 sem baru aku dapat bukak hadiah yang aku dapat.

Cuma ada 1 hadiah ni misteri sangat.
Hari Jumaat yang lepas, setelah tibanya aku ke Melaka untuk menghabiskan cuti semester,
tiba-tiba ada posmen datang rumah, hantar surat untuk aku.
Dan yang peliknya, pada surat yang dikirimkan itu, hanya ada nama aku sahaja.
Tiada langsung nama pengirim.
Bukak je sampul surat tu, ada Gift Voucher wayang di TGV Cinemas.

Fuh, aku dah pelik dah. Sebab misteri betul pengirimnya ni.
Takde letak nama langsung.
Dalam hati aku : "Wahhh, ni mesti secret admirer aku ni!" Haha

Selang beberapa hari, baru aku teringat.
Contest terdekat yang aku ada menang adalah di website MyNewsHub.my
Untuk segmen : Komen & Menang

wayang. pawagam, gsc, golden screen cinemas, tgv cinemas, cineplex, melaka, jusco aeon, tgv ipoh , juscok ipoh, gift voucher tgv, i am number four, review cun, review filem, review filem kongsi, review filem never say never, review filem american pie, review filem rio 3d, review filem melayu, review filem nur kasih the movie, review filem karak kru, ahmad idham, mynewshub, berita panas, video seks anwar ibrahim, anwar ibrahim pengkianat, papa gomo, muka papa gomo, siapakah papa gomo, awek cun, apakah itu gift voucher tgv cinemas, mbo, mbo melaka, gsc melaka, gsc kl, kuala lumpur, jadual wayang , kupon free, spek mata 3d, tengok wayang free, download kupon coupon wayang free, cara tebus tiket wayang, wayang kulit, filem melayu, filem seks, artis seksi, filem terkini, filem baru di pawagam, rosyam nor, artis melayu, erra fazira

Senang saja contest ni.
Hanya perlu komen sahaja berita terkini di website MyNewsHub.my, dan komen yang terpilih akan menerima hadiah-hadiah menarik seperti topup & voucher.
Dan paling penting, setiap hari akan ada pemenang!

Dan untuk dapatkan lebih kepastian, aku cuba untuk contact orang besar MyNewsHub.my,
dan memang benar, voucher tu diorang yang hantar.
Aduh...kecewa! Baru nak feeling2 ada secret admirer! Sob3...




p/s : Ada sesapa yang sudi jadi secret admirer aku tak?

21 comments!:

feyza said... BALAS

wahh dapat adiahh~~

J said... BALAS


perghhhhhhhhhhhh..hahaha

Entri terbaru : Aksi hebat, fast 5 best!!

shahjiehan said... BALAS

tahniah

misz myza said... BALAS

xmo jd secret admirer.. nak jd stalker je... ahahahahahha..

cik heroin said... BALAS

wah bestnya sllu dt hdiah.
bak sni almat nk hntr surat letak bedak. wahaha

Ain Zulaikha said... BALAS

boleh ke jadi secret admire? hahahahha... wah tahniah.. best lah pulak.. nak cuba lah

vampire's lovex said... BALAS

best kemain dapat hadiah....


gaji bape riyal sebulan jadi secret admire kau? hahaa

Admiral Hafiz said... BALAS

@Pijahh' de-Arr hehe
jgn jeles

Admiral Hafiz said... BALAS

@jackieKOH jeles la 2

Admiral Hafiz said... BALAS

@shahjiehan thanks

Admiral Hafiz said... BALAS

@misz myza ala
secret admirer lg best

Admiral Hafiz said... BALAS

@cik heroin ala xkn hantar surat je?
antarla cheque skali ke
haha

Admiral Hafiz said... BALAS

@Nzyrahun berminat ke?
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ain Zulaikha boleh je klu nk jadi
haha

Admiral Hafiz said... BALAS

@vampire's lovex mana leh gtaw kat tempat public
t ramai yg nk apply lak
haha

iniialahaku said... BALAS

kalau u xkisah dgn i pnya jantina..i bleh jadi scret admire u...hahaha...bapak gay...meremang bulu roma plak rasa...

bidadariMu said... BALAS

padanlaa kate mcm tu, join contest rupenyeee, hbis tu sape pulak yg bg perfume hrtue?

Admiral Hafiz said... BALAS

@iniialahaku haha
geli lak aku

Admiral Hafiz said... BALAS

@hani raihan rahsiaaa
hehe

rafikasastras said... BALAS

Jom pakat ramai-ramai jadi secret admirer dia ;)

Admiral Hafiz said... BALAS

@rafikasastras haha
silakan