Widget-1 title

Friday, December 17, 2010

Video Panas Gay Melayu

gay melayu, video panas gay melayu, video gay melayu 3gp, gayboy. pesta seks, pesta gay melayu, facebook gay melayu, youtube gay melayu, artis melayu gay, azwan ismail, azwan ismail gay, video seks azwan ismail, anwar ibrahim gay, video seks liwat anwar ibrahim, gay seksi, nombor telefon gay, gambar gay
Siapakah yang di kanan itu? Jeng3
Eh, aku straight k.

Astagfirrullah...mengucap panjang bila tengok video panas ni.
Anak Melayu kita secara terang2an mengaku dan bangga dia adalah seorang gay
Memang sekarang, boleh lihat ramai yang secara terang2an mengaku bahawa mereka gay dan lesbian.
Sudah banyak komuniti2 online yang mengumpulkan golongan2 gay tersebut
Semuanya menjadi lubuk anak2 muda, terutamanya bangsa Melayu memuaskan nafsu songsang masing2.

Nak sangat video panas tu? Nah, layan....
Sila kawal emosi korang yer...


Azwan Ismail, 32 adalah seorang jurutera, penyair & penulis dan beliau adalah salah seorang peserta kempen 'Seksualiti Merdeka' yang memperjuangkan nasib golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender di Malaysia.
Benci, marah, geli dan kesian.
Yela, belajar pandai2 sampai jadi engineer, last2 jadi macam ni...


Sudahkan kita lupa akan sirah kaum Nabi Luth a.s?
Kisah mengenai kaum Nabi Luth a.s dalam al Quran adalah antara bala dan azab Allah yang paling dasyat kepada manusia yang ingkar di muka bumi ini...
Kaun yang tinggal di sebuah kota bernama Sodom dihancurkan kerana mengamalkan perbuatan yang sangat dimurkai Allah SWT, iaitu melakukan hubungan sensula sesama jenis (homoseksual).

"Dan Nabi Luth juga (Kami utuskan). Ingatlah ketika ia berkata kepada kaumnya: Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji, yang tidakpernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk alam ini sebelum kamu?. Sesuangguhnya kamu mendatangi lelaki untuk memuaskan nafsu syahwat kamu Dengan meninggalkan perempuan, bahkan kamu ini adalah kaum yang melampaui batas."
(Surah Al- `Araf: 80 - 81)

Walaupun sudah diperingatkan oleh Nabi Luth a.s, namun kaumnya masih tidak mahu meninggalkan perbuatan terkutuk itu.
Termasuklah isteri Baginda yang turut sama terlibat dalam kegiatan homoseksual itu.
Lalu, Allah menimpakan azab yang sangat dasyat kepada mereka.

"Maka apabila datang ( masa perlaksanaan) perintah Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu tonggang balik ( bertimbus segala yang ada di muka buminya), dan Kami menghujaninya dengan batu-batu dari tanah yang dibakar, menimpanya bertalu- talu."
(Surah Hud: 82)

Jangan kita anggap apa yang tercatat dalam al Quran adalah bohong dan palsu belaka.
Semuanya terbukti benar.
Malah, sainstis Barat turut mengakui akan kejadian yang berlaku terhadap kaum Nabi Luth a.s ini.


Semoga kerajaan mengambil serius akan hal ini...
Kerana kegiatan homoseksual ini memang tak boleh diterima dek akal...
Dan kepada mereka2 yang telah terlanjur dalam gegala yang tidak sihat ini,
cepat2lah bertaubat...
Ingatlah...Allah itu Maha Pengampun...

Doakan supaya Malaysia kita tidak ditimpa bala dan musibah, hanya kerana insan2 yang terlalu ghairah mengejar nafsu songsang mereka..




p/s: Pelik.. Diorang wat pengakuan secara terbuka ni, ingat Malaysia ni macam Amerika ke?

71 comments!:

adrinaqamarina said... BALAS

phew! naseb baik straight je.

tu la. orang3 yang jadi gay sume tu kekadang bukan calang3 orang jugak

- yUsziEka - said... BALAS

arrrgghhh. rase nak muntah hijau tgk video tu. slumber nye ngaku dia gay.
ape la perasaan family die ek ble tgk?
errrrmmm. ni la Melayu mudah lupa. :(

Admiral Hafiz said... BALAS

@adrinaqamarina haha
2 la
dah mcm jadi budaya yang normal lak skrg ni

Admiral Hafiz said... BALAS

@- yUsziEka - entahla
selamberje ngaku mcm 2

Fina Fento said... BALAS

nak jadi macam amerika la tu.

Admiral Hafiz said... BALAS

@Fina Fento mintk2 la xkn jadi mcm 2
hancur

mr.syazwan said... BALAS

siapa kita nak salahkan??

ibu bapa?? tak mereka sudah berikan pendidikan

guru?? pun tidak mereka da mendidik kita menjadi org berguna

jwpn DIRI SENDIRI yang leka..

ku menasihatkan diriku sendiri x kata kat orang lain pun...

Puteri Iqa Izyan said... BALAS

suke hati je die ngku gay.

rosak2

faiz said... BALAS

euwwwwww...siap ada komunity lagi

Admiral Hafiz said... BALAS

@mr.syazwan betul 2
semuanya adalah salah diri sendiri
jgn salahkn faktor lain
klu diri sendiri kuat iman
xkn terjebak dlm gegala songsang ni

hani raihan said... BALAS

mengarutlaaa..
tapi sepatutnye, ibu bapa pun main peranan jgk..
patutnye, ibu bapa bukan sahaja bagi pelajaran tentang akademik je,
tp akhlak n pelajaran agama tu penting, supaya setiap induvidu tu tidak mudah goyah dgn godaan-godaan yg makin hebat nie :)
n harap sgt2 sume yg terlibat dlm kempen nie, kembali ke pangkal jalan..
setiap ape yg Allah larang, ade sebabnye...

Admiral Hafiz said... BALAS

@Puteri Iqa Izyan 2 la
terkejut tgk video ni

Admiral Hafiz said... BALAS

@faiz haha
x join ke faiz?

Admiral Hafiz said... BALAS

@hani raihan hehe
doa2knla
semoga mereka kembali ke pangkal jalan

eqacashperlala said... BALAS

astaga...
ustaz, cikgu, kawan2 bukan cakap dari segi heteroseksual

TAPI dari segi agama!
kenapa perlu berpegang pada keberanian untuk bersuara dan mengaku whatsoever

tapi kita perlu berpegang kepada agama dan ajaran Rasulullah

semoga mamat gay tu sedar dan bertaubat

Cik Nathrah said... BALAS

im gay n im ok! hahahaaha

Imzainieyzulkipli said... BALAS

tahu xper....trok2...aku tulis psl dia kt blog...aku plak kene tuduh gay.siot jek.hahahah

Admiral Hafiz said... BALAS

@eqacashperlala doakan supaya mereka kembali ke pangkal jalan yer

Admiral Hafiz said... BALAS

@Cik Nathrah wahhhh!

Admiral Hafiz said... BALAS

@Imzainieyzulkipli haha
ciannye....
sabar jela eh...

Miecyber said... BALAS

Mamat ni dah sesat dan sanggup pula menyesatkan orang lain pula..

Admiral Hafiz said... BALAS

@Miecyber dah nak akhir zaman..

rossoneri said... BALAS

hmmmmm...semoga dia cepat sedar sebelum terlambat..

Admiral Hafiz said... BALAS

@rossoneri insyaAllah
mudah2an begitu lah

kembatolo™ said... BALAS

dorang ni tak takut azab gamaknye..

Admiral Hafiz said... BALAS

@kembatolo™ entahla
relax je ngaku

mR.sYaH said... BALAS

harap2 dia sempat insaf...
bukan gmbr atas tu tuan owner ker?? hehe...

Ery Farieha said... BALAS

siap ada web
siap ada kelab
siyes, kerajaan kena amek berat kalau nak mengaku negara ni negara islam.




ah naseb kau x hensem, kalo x frust aku. kah3.

ape2 pun kita doakan je lah mereka kembali ke jalan yang benar. amin~

-ROCKprincess- said... BALAS

berani yg xbertempat...
sama2 beringat...

zati-zt said... BALAS

xtau la pe nak jadi ngn org2 ni..
dorg xnmpak ke stiap kejadian tu indah..?
dah sah2 laki utk pompan n pompan utk laki..
npe la dorg terpesong..??
semoga Allah memberi hidayah pada org2 camni..

NadiRah said... BALAS

ish3... geli jer dorang nih..

Admiral Hafiz said... BALAS

@mR.sYaH shhhh
jgn kecoh2
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ery Farieha yela 2 ko xfrust

xnk ngaku la 2
haha

Admiral Hafiz said... BALAS

@-ROCKprincess- betul 2...
sama2 jadikan kes ni sbagai pedoman

Admiral Hafiz said... BALAS

@zati-zt setiap apa yang Allah ciptakan
pasti ada sebab dan hikmah di sebalik penciptaan
kita saja yang selalu tidak nampak

Admiral Hafiz said... BALAS

@NadiRah taw xper

Nabilah Zainal said... BALAS

Ish. zaman sekarang. ramai laki jadi gay.. pompuan makin ramai.. spe nak kawen ngan pompuan? XD

Admiral Hafiz said... BALAS

@Nabilah Zainal saya2!
ehehe

[CiK cAmEn] said... BALAS

masyaAllah...ada rupanya orang-orang kat Malaysia macam ni...mintak simpang berlaku dalam keluarga sendir..takutnya...subhanAllah..

Admiral Hafiz said... BALAS

@[CiK cAmEn] 2 la
dunia akhir zaman...

Ieda Al-Habsyi said... BALAS

yucksssssssss! semoga dia bertaubat...aminn..

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ieda Al-Habsyi aminnn

syAzAnA said... BALAS

sumpah takut. huwaaa

Admiral Hafiz said... BALAS

@syAzAnA sabar2
jgn nangis2
hehe

Ain Zulaikha said... BALAS

orang zaman sekrang ni pelik lah.. dah lah sekarang ni lelaki makin cinonet, nak gak berpssangan dengan laki.. perempuan yang ramai ni nak letak mana.. harap dia orang insaf.

eh2x muka dia mcm nk sama dengan muka admiral, hehe jangan marah ya.. hehe

asphaq said... BALAS

Woooooooooooo

asphaq said... BALAS

Nak komen lagi sekali...

"Saya Gay Saya OK"

Wak luuuuuu diaaaaaaaa...
Omg omg omg -.-

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ain Zulaikha amboiii
saya straight k...


ala
xper
laki ade 4 tempat yg boleh diisi
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@asphaq wooooo!

Admiral Hafiz said... BALAS

@asphaq komen je slagi terdaya..
haha
doakn die kembali ke pangkal jalan

Ahmad Omar said... BALAS

cpong...kenapa gambar first tu x bleh blah?? siot je kan simpan lagi. XD

n i k l i s a said... BALAS

agaklahhh... gay kejadahh...
mmang akhir zaman daaa..

SayaAnonymous said... BALAS

anon ada tulis pasal admiralhafiz kat blog..hehe

Ciki said... BALAS

baut malu melayu.. tutp muke.. huhu

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ahmad Omar haha
nk wat mcm 2
pic 2 je yg aku 'berlagak' gay
hehe

Admiral Hafiz said... BALAS

@n i k l i s a aah
mmg sekarang dah dunia di akhir2 zaman
byk betul benda2 pelik

Admiral Hafiz said... BALAS

@SayaAnonymous haha
taw2
dah baca dah
tq2

Admiral Hafiz said... BALAS

@Ciki hehe
doakan slalu untuk umat2 Islam di Malaysia ni

Pinky Pixie said... BALAS

berani sungguh. hukhuk
aih, kalo dy ajak sume laki jd gay, sape yg nak jadi calon suami ni. muahaha.

Admiral Hafiz said... BALAS

@Pinky Pixie aii kan adeee
hehe
guraw jer

Afra Yuri said... BALAS

"Saya Gay Saya tak OK la bodoh" OkBye!

miszlullaby said... BALAS

Lepas ni terbalikla Malaysia..haihh...

Admiral Hafiz said... BALAS

@Afra Yuri sabar2

Admiral Hafiz said... BALAS

@miszlullaby eh jgnla doakan macam 2

Miz Waniey said... BALAS

amerika.
mesia dah nak jd mcm amerika dh...dh x heran pon...bt sakit atie je...

Admiral Hafiz said... BALAS

@Miz Waniey doakan yg terbaek utk msia

Anonymous said... BALAS

@Ery Farieha - malaysia bukan negara Islam, ini Muslim Country.. ada beza tu...

Admiral Hafiz said... BALAS

@Anonymous beza eh?

Anonymous said... BALAS

wow.u guys are just simply pathetic. talking down about homosexuality by hiding behind religion is a coward thing to do. i am not a homo-if u guys were wondering because that is the lamest reply you guys can come up with. indeed, being a homo is not a choice. if it was, i bet they rather choose to be normal-like u people,straight whatsoever-than being abnormal. some ignorants may blame america for everything without any basic profound facts, but newsflash they are not the one to be condemned for. and for girls, dont worry about not having enough guys for u to get hitched because Islam allows a guy to marry 4 woman. so you girls can share one man all together, make sure safe sex always and hopefully he is not the curious type who plays around at his back door.
if u wanna refute any of my statement above, please kindly email it to me:

justme89@live.com.my

airis damien said... BALAS

salam...benda ni dh lama pn dlm negara kite...sejak tahun 90an lagi..so bru skrg u all smua nk kecoh..i bkn nk mnyokong gejala ni smua..tpi u all semua kena pandai brfikir..jgn hnya tahu brcakap ikut sedap mulut..sbb perkara mcm ni x trjadi dalam family korg semua..sbb 2 hnya tahu brcakap n mngkritik saje..n hnya tahu nk kutuk sana sini..pndang rendah kt org2 yg mcm ni..n pada pmpuan2 yg tahu nk beri komen dlm ni..cuba korg fikir pasal ape zaman skrg ramai lelaki yg jadi mcm ni..?mesti korg semua x trpikir kn...!!salah 1 sbb pn pasal korg gak yg mnyebabkn ramai lelaki yg bralih arah..sifat n sikap korg golongan pmpuan ni yg x pnh cukup gan ape yg ade..so i xnk bg pnjelasan pnjang...so korg smua fikirla sndiri..jgn hnya thu nk komen n kutuk..n 1 more thing,klu korg ade bf..cuba siasat sape dorg..?jgn trkejut klu korg thu sape dorg d blkg u all semua gurl...!klu x yakin n prcaya..try la chck it out...!!all the best...

Anonymous said... BALAS

ni la hasil berpuluh tahun UMNO lanatullah mentadbir Malaysia...apabila agama ditolak ketepi jadilah mereka babi-babi yang tak reti seksa Allah swt.

jom ubah kerajaan dlm pilihanraya akan datang!